EM&NI

Ja igår blev det ingen skola iaf. Jag tog bussen in vid halv 10 och gick på stan och shoppade lite. Det blev ett par jätte söta Esprit skor, makeup, hårgrejer till balen, och rosa underkläder.  När jag shoppat lite ringde jag till Nina för att höra var hon höll hus och hon och Emelie var påväg till tandläkaren, sedan sa de att jag kunde komma hem till dem i väntan på att lektionen skulle börja. När jag väl kom dit satt vi och prata en massa sen bestämmde vi oss för att ha en mysdag med fika på stan istället. Ja så vi begav oss till ringduvan och fikade i över en timme, och det var hur mysigt som helst! Det behövdes med en mysdag, ooja.
Idag har jag gått omkring som en zombie på praktiken pga av tråkvädret och för att jag är så otrligt trött! Så ikväll blir det banne mig tidigt isäng!

Suddiga bilder men så är det med phone-cam.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mm jag kände med de, lite roligt att fylla på med lite nya vårplagg ;D nee idag har vädrfet varit så långt ifrån vår man bara kan komma nästan (A)så ni på gotland har med haft de dåligt asså?

2008-04-08 @ 19:02:27
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: emelie

åh det var så myysigt :)

2008-04-11 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0