Fredag

Igår var jag hos Markus, det var trevligt, vi var på lassis med pappas prover och sen handla vi en micro till mig som jag skall ha i lägenheten, och sen åkte vi hem till roma.  Vi såg en massa hejja björn som är kalasbra, och så var vi i affären och handla en massa gott =)
image158
Men idag är det Fredaaag!!! Jag älskar fredagar! Och jag älskar dem ännu mera när det är så fint väder som det är idag! OCH när min prakitkhandledare sa att jag kunde sluta 2 h tidigare =)
Så nu är jag hemma och skall hjälpa mamma och städa!



/Linda




Kommentarer
Postat av: Becca

Tack ska du ha sötnos :) oh tyckeru? jag tycker all färg rä borta .. men de är ju dels från Thailand och sen solar jag ju för att hålla färgen ;D

2008-04-04 @ 21:05:33
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: Neee okej, men klart det blir ju sådär ibland orkar man inte bara sola (A) sköanre sen när sommaren kommer och man kan sola ute ;D

tack så mkt föresten!

2008-04-07 @ 15:09:57
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0