hej deppdag.

Idag är det fredag, solen skiner och allt borde vara på topp, men för det första är jag trött eftersom jag inprincip inte sovit något inatt. Men idag är det en sån där dag där man bara är allmänt nere, deppig och på dåligt humör. HU jag hatar sådanna här dagar. Kanske att man borde ta ett sånt där lyckopiller.
Idag har jag baraaa lyssnat på sorliga låtar och jag gillar inte sorliga låtar alls, så det skall jag sluta med.
När jag ser på tv eller film med lyckliga slut sitter jag alltid o grinar, fast jag grinar för det mesta egentligen utan anledning, jag tänker nog helt enkelt för mycket. Fast ändå inte.

Som tur är hoppas jag att kvällen blir något roligare för då skall jag och Olivia festa ! O sen kommer hela b-klassen att befinna sig på hp5 ikväll, det är iaf något att se fram emot! =)
image256

Nu jävlar skall party musiken på och jag skall bli överlycklig och se fram emot den här kvällen!

HEJ FOLK

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bra Linda!!!Ladda!
Ikväll ska vi ha roligt:)
ses snart! PUSS

2008-04-25 @ 19:08:49
Postat av: nea

gumsi!! önskar jag vore där så
kunde vi hitta på något roligt!
hoppa studsmatta eller bara
prata! du får inte må dåligt :(

2008-04-26 @ 13:57:30
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0