HOME.

Jag är fortfarande hemma och otroligt nog tycker jag det är skönt att jag skippade krogen, jag är alldeles för trött så jag hade inte orkat det. Men nu har jag lovat Malin att åka och hämta henne i natt och det känns sådär lagom lockande om jag säger så. Nu vill jag bara att klockan skall vara typ 23.00-00.00 så att hon ringer och säger att hon vill hem, men det bästa vore om hon ringde nu.
  I morgon har Ella och Henrik 19+21-års kalas, men jag kan inte komma eftersom jag skall fira Markus i morgon eftersom han fyller år på måndag! Jag har inte haft en blekaste aning om vad jag skulle hitta på för skoj att köpa men nu har jag bokat honom i morgon kväll sen får kvällen vara en överasskning eftersom jag inte kan skriva ngt här ifall om han läser =)
   Jag var rätt aggresiv förut men nu är jag glad, för mamma hjälpte mig att skriva. Tacktacktack!

Nu ringde Nina och kan inte bestämma sig om hon ivll på krogen eller inte, och då blev jag liiiiiite sugen, men jag menar det är lönehelg nästa helg, så det lär bli roligare om vi går ut nästa helg. Fast vi lär gå ut då med, aja nu tänker jag ta en duscha iaf!

Ciao

image224image223image225


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0