Måndag

Min måndag har varit URBRA! Först fick jag skjuts av mamma och pappa till stan till Em&Ni för de skulle vidare till Klintehamn och gratta mormor&morfar.
Hos Emelie & Nina var det lika trevligt som vanligt, sen kom även Olivia och Josefine. Josefine körde oss sen till skolan och väl i skolan fick jag ÄNTLIGEN MIN STUDENTMÖSSA!!!! Som jag väntat =) Jag blev megaglad och den var så fin, men det kändes lite konstigt ändå, jag menar det känns inte som om jag skall ta studenten. Man har ju alltid gått i skolan! Hur kommer mitt liv att se ut sen? äsch orkar verkligen inte tänka på allt sånt nu, men det som är bra att mitt liv är planerat i 2 år framåt iaf..

Kommentarer
Postat av: Becca

Den billigaste tro jag gick på 2o7 kr ;S herregud!
men du svara gärna på min fråga i inlägget unde r:)

2008-04-14 @ 20:08:02
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0