Onsdag 2 april

2 April är ett mycket speciellt datum för idag för 3 år sedan träffade jag han med stort H, min första äkta kärlek♥. Vi hade pratat och så innan men den lördag kvällen var vi på samma fest och jag var sjuuuukt nervös om man säger så... Vi prata en massa på kvällen och rätt som det var kysste han mig. Gissa om jag var lycklig? Ja så blev det vi och vi har hållt ihop på ett eller annat sätt även om vi inte är tillsammans eller har varit det hela tiden under de här 3 åren. Men sedan den dagen har det som sagt varit "Vi" ändå på något sätt och så hoppas jag att det kommer förbli länge. För Markus är den som förstår mig bäst, och jag kan verkligen vara mig själv med honom (även om det inte alltid är positivt) och jag skulle absolut inte kunna tänka mig ett liv utan honom..
Vi har gått igenom mycket tillsammans, både tråkiga och glada stunder men mest har det varit helt fantastiskt underbart! Vi har otroligt många minnen tillsammans som jag blir mer än glad av att tänka på och jag hoppas och tror att det kommer bli många många fler.

På vår 2-årsdag fick jag ett kort av honom där han skrivit
"Du vet väl att du är speciell för mig?
2 år av toppar och dalar.
vi har en kraft som håller oss kvar vid varandra.
Kärlek kallas den.
Jag kärlekar dig så..
Tack för att du finns!
"

Jag tycker att han förklarar vårt förhållande till varandra så bra där.
För kraften som håller oss kvar vid varandra är enorm.
Så ja I´m yours, för med dig är jag trygg.
Du betyder så himla mycket för mig och det kommer du alltid göra!
Min första och äkta kärlek.
image157
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0