Onsdag

image218

Idag har det varit en alldeles vanlig onsdag förutom att jag och Louise tog bilen och åt på joda ist för i skolan. Det var mycket gott, en vegnachos för mig och en nachos för Lovan.
Har ju ännu praktik men det här är sista veckan, det känns mer än tråkigt.. Efter praktiken idag åkte jag ner till hamnen för att prata med min chef om hur jag skall göra med jobben i sommar. Hon vill givetvis att jag skall vara kvar hos henne men förstår att jag vill tjäna mer pengar vilket jag gör på attendo (pjäsen), jag menar 117 i timmen på Attendo är ju värt. Men o andra sidan trivs jag på hamnen, så jag har betämmt mig för att prata med chefen på attendo (pjäsen) att jag kan ta timvik där ist. SÅ HEY SOMMAR 08, finns inte i min värld däremot HEY LJUVA SOMMAR MED JOBB! Hm, inte så lockande men vad skall man begära?
Jag har hyra att betala i sommar (som o andra sidan syster betalar hälften på och mam&pap med kommer betala), mat? det hopopas jag mam o pap betalar.. Mobräkning, det blir jag som får betala den.. Sen är det inte så mkt mera utgifter förutom krogen ;) Men det är tur att det finns jobb för mig i sommar, annars hade jag kunnat glömma cypern (förhoppningsvis!!!!) en vecka med tjejerna i sommar, och flytta till norge i höst hade kanske inte funkat.. Men nu jädrar är jag påväg! Ja just det ja, jag tänker förmodligen åka med EM&NI till Norge i höst om det blir som vi tänkt. I december skall vi isf komma hem och i januari vidare till Autralien, Hur bra ser isf inte mitt liv ut? Efter vistelse i Australien i ca en månad åker vi isf vidare runt i Asien, Thai, Malaysia? osvosvoosv. Mm, älska livet säger jag! Nu skall vi bara se till så att det kommer bli så med =)

MÅSTE KÖPA NYA UNDERBARINGKLÄNNINGAR


Nu skall jag sova.
Lovelove/ L


Kommentarer
Postat av: emelie

ja fatta va planer vi har vännen! HEY VÄRLDEN HÄR KOMMER VI !!! :D

2008-04-17 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0