bad day

Nu var semestern över. I morgon börjar jag på pjäsen igen men på fredag har jag min först dag på MQ och det känns skönt att få börja på något nytt.
Nu sitter jag, Emelie och Nina och fixar våra CV till norge så att vi snart kan få komma härifrån och slippa, ja allt.





förlåt för att jag förstört allt
förlåt för att jag svek dig,
förlåt för att jag sårade dig så.
Förlåt för att jag är en jävla idiot.
Jag vet att det är över med allt
Förr eller senare lär du glömma mig
med tanke på allt ditt hat mot mig 



                                                                                                                                                                                                                                                                                                       ...jag tänker på dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du äntligen kommit underfund med att du är helt sjuk i huvudet :)

2008-08-26 @ 19:30:49
Postat av: malin

det måste vara du som är helt sjuk i huvudet som kommenaterar anonymt på andras bloggar. våga stå för vem du är istället!

2008-08-27 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0