Ja det var ju det där med internet..

Jag har kommit fram till att jag bor i ett comhem hus, så varför i hela friden har ingen sagt det tidigare? Det hade varit betydligt lättare att fixa internet då. Men nu skalll jag göra det  (som jag alltid säger)  men inte idag för jag slutar jobbet 16.00, just det ja jag sitter på jobbet! & vad gör jag? Jo sitter på internet som jag absolut inte borde göra, och bloggar dessutom! Nej Linda, det här fungerar inte i längden.
  I kväll väntar kräftskiva i källunge vilket skall bli jätte mysigt sen skall jag få ta bilen med mig in till stan vilket kommer bli grymt skönt för då kan jag åka och handla och panta alla flaskor mm som vi har hemma.
  I morgon är det jobb mellan 7.30-20 men som tur är har jag rast mellan 13-16, och då skall jag hem och sova för det behöver jag kan jag medge. På kvällen har jag absolut i-n-g-e-n-t-i-n-g planerat, vilket känns jätte skönt för då kan man göra något spontant som tex att, hm diska? städa? tvätta? Det låter inte särskillt lockande.

Nästa vecka åker jag iaf till Uppsala! Det skall blir mer än skönt att komma ifrån ett tag för nu har jag semester, eller jag jobbar sista dagen i morgon. Sen börjar jag på timvik.

nej nu skall jag gå och göra någon nytta här på jobbet, för någon ropar på mig.
Hej då sålänge, hörs kasnke senare eller när jag fixat internet i lägenhet ( vilket förhoppningsvis sker inom den närmsta framtiden, hoppas jag).

/Linda

Kommentarer
Postat av: neoopeoo

ja, nu måste du ta mig faan fixa internet! :P

jag saaknar ju dig här! vill kunna läsa din blogg jue! ^^



saknar dig redan min lilla tokunge! men tycker om dig så fruktansvärt mycket mer! du är bäst <3

2008-08-09 @ 12:47:39
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0