Allt är underbart.

Jag är  fulländad, VI FICK LÄGENHETEN! Ni kan inte ens förstå min lycka! Jag ska hem, träffa min underbara familj och vänner, ha en underbar tid på ön i två veckor för att sedan åka till vårt nya hem på stockholmsgatan i Oslo.Jag älskar den här staden! Jag älskar människorna, jobbet, utsikten, allt! Åh vad glad jag är! Men en sak jag är desto mindre glad över är att mina dator dött, internet fungerar inte. Men det ordnar jag sen med hjälp av mina skivor när jag kommer hem till ön.

Min dag idag har varit så bra som den bara kan vara. Jag lunchade med en och jag åt en underbar sallad, och därpå en latte. Efter det begav jag mig till jobbt för att önska alla en god jul och säga hejdå.
Efter jobbet gick jag och Frida på stan en snabbis och jag köpte min julklapp till systra mi, och växlade även till lite svenska pengar.

När jag kom hem väntade städning men jag skulle även åka med min säng och mycket av min packning till Frida vid bislett så jag tog trikk 12 till kirkstensgate sedan bytte jag trikk till 17 mot dalbergstien. förstår ni hur jag såg ut med all min packning plus en säng? Det måste ha varit en syn för folket det, och inte var det lätt heller, men fram kom jag.

Kvällen avslutade vi på vårt favoritställe, peppes med god mat och med mina tjejer Emelie och Nina. Dom tjejerna mår man verkligen bra av, de är underbara på alla sätt och vis så jag skulle kunna skriva en hel bok om hur bra dom är.

Nu är nästan allt packat och jag ska sova på soffan nu eftersom min säng är gone.

Nu ska jag sova för vi har en lång resa framför oss i morgon. 9.30 går tåget mot sthlm, ca 15.30 är vi i sthlm, ca 18.00 går bussen mot nynäs, 20.05 går båten mot Gotland och ca 23.20 är jag på ön och får träffa mina underbara!

Jag kommer sova gott för allt i mitt liv är så fruktansvärt bra! God natt people, nästa gång jag återkommer är jag äntligen på ön igen.



/ En riktigt glad Linda

Kommentarer
Postat av: N

SNART ÄR DU HEMMA IGEN!! :D

2008-12-20 @ 20:40:09
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0