f night

kvällen började med att jag kom hem till Frida och fick gin and tonic därefter begav vi oss hem till Erika där det var julbord. Det var precis som ett svenskt julbord förutom julskinka men det äter jag ju ändå inte så det gjorde inget. Det bjöds även på ett antal shottar, och vet ni det här var första gången jag drack julmust och det var så sjukt gott mmmmm.......
Champgane fick man också, jag som ska jobba i morgen ehh? Vi hade enormt trevligt och det spelades även alias, i like.
Chefen frågde när vi skulle gå ut ja sa då
- men jag jobbar ju i morgon men då sjukanmäler jag mig (ironi)
-hhhahaah jaaaaaaaaaa eller nej.

ja så nu är jag hemma och ska jag sova för jjag ska som sagt jobba i morgon och om man säger såhär, jag är redan död.
 god natt people.

Kommentarer
Postat av: N

whot?! inte smakat julmust innan? galning ^^

2008-12-13 @ 12:48:27
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0