Ja en film borde man ju leva i

Jag är trött, så sjukt trött ändå sitter jag här och, ja jag gör egentligen ingenting. Ikväll såg vi en film som gick på tv, ni vet det vanliga dramat, om tjejen och killen. De blir kära, gör romantiska saker, en kille kommer ivägen och de kommer ifrån varandra men så slutar det alltid lyckligt och man blir lika avundsjuk varje gång.
Jag vet att jag är löjlig men så vill jag ha det! Jag vill ha en, jag vill ha någon, vem som helst. Nej nu tog jag i. Jag vill ha Han som vet vad jag vill ha när jag vaknar till frukost, som vet min favoriträtt, som vet allt om mig, som kan mig utan och innan, och som vet hur man får mig glad. Han som bara finns där. För mig. Nu känner jag ett starkt behov av "han". Eller nej, inte bara just nu utan många andra gånger också. Låt mig drömma bort en stund.

Usch vad tragisk jag lät nu. Skit samma med killar, de är ändå bara idioter i slutändan. Jag ska sluta drömma och inse faktum. Och för den delen, vem gillar inte att vara singel?

Jag är glad ändå.


Kommentarer
Postat av: neoh

du kommer finna "honom". tro mig. du kommer det. den killen som får dig kommer bli lycklig. så lycklig, lycklig, lycklig! för du är underbar linda! alltid glad och alltid galen! :D



du betyder <3

2008-12-08 @ 09:10:48
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: killen

jag e han!

2008-12-08 @ 16:21:18
Postat av: lorut

Du vill ha mig, för jag vet ju allt det där! :D

2008-12-09 @ 12:54:32
Postat av: L

Malin - yeah du vet, men du vet inte hur kvällen slöt så call me. Jag saknar dig!



Lorut - Men självklart! Men det har du väl alltid vetat att jag vill? Jag saknar dig!

2008-12-09 @ 14:06:27
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: alina

det var bullshit fram till näst sista meningen, DET är rätt inställning :)

2008-12-09 @ 16:32:51
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: L

Helt klart Alina. :)

2008-12-09 @ 22:17:07
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0