Jobbet.

Idag ville jag bara skrika åt alla kunder, alla var så irriterande! Men nej där sitter jag och ler snällt mot dem medans jag kokade inombords. AH! De sista timmarna på jobbet är inte roliga och allra helst inte när man är trött, jobbar till tio och det kommer idioter som är på dåligt humör. Istället för att hacka på mig som inte gjort dom något utan råkar bara vara närmast för stunden så kan de hålla sin ilska för sig själva, för när de väl tar ut den på mig blir jag så fruktansvärt arg! Men jag gör som tur var inte som dom, utan tar ut min ilska när jag slutat jobbet. GAH! Jag blir galen.
Men de flesta är som tur var trevliga, och jag gillar de allra flesta. Men de andra kan dra någonstans.

Idag hade Nina en kund och när hon hade gett henne grejerna hon ville ha så gick hon till nästa kund då säger den där bruden "SA JAG ATT JAG VAR KLAR MED DIG?!" Helt seriöst säger man så? Det fick Nina att låta som en ja..

Nej ni idioter kan dra som sagt. Ni andra glada, härliga, trevliga er gillar jag!




Ps, jag var tydligen dagens dagens som många andra idag på ........... och vad det menas har jag ingen aning om, de har iaf uppfattat mig helt fel. Och headern, jag avskyr bilderna där. Den som gjort den bloggen måste iaf vara någon jag känner och jag kommer snart att få reda på vem, bara så ni vet!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0