Torsdag 28/2


Idag när jag vaknade hade jag fått Grattis-sms av Louise, jag blev jätte glad
att hon kom ihåg att jag hade namnsdag. Hade även fått ett fint sms av Nea
som gjorde en glad :) Pappa fyllde år idag så han har fått blommor, choklad,
en resa till sthlm för han och Mamma det ingår att äta 3-rätters på wallmars
salonger och sedan se på ngn grej där och övernattning på Hiltons hotell,
sedan fick han en kontorsstol och lite andra grejer. GRATTIS PAPPA! Vid
halv två åkte jag och Malin till klintehamn för att gratta gammelFarmor-Ann,
som fyllde 84. Hon visste inte om det så när vi dök upp utanför lägenheten
och plingade på blev hon jätte glad och grät en skvätt. Hon hade en massa
kompisar på besök, så vi satt och fikade i timmar och jag drack nog lite för
mycket kaffe för jag är jätte pigg än. Vi var kvar hos Farmor-ann fram till 18
och åkte därefter hem till mormor&morfar för att äta middag.


Mormor visste inte om att vi skulle komma så även hon blev
jätte glad. Mormor har gjort ett jätte fint album av all bilder på
mig från när jag var lucia så det var jäte skoj att titta i sedan
lyssnade vi på ett band som de spelat in från är jag var med
i radion men det var inte lika skoj att höra..HU. Nu ikväll har
vi firat pappa lite mera eftersom jag och Malin varit i klinte
hela dagen. Så idag har jag ätit konstant, frukost, fika, fika,
fika, middag, fika. INTE BRA. Men jag skall springa i morgon
om det är lika fint väder som det var idag, så det får väl gå.


I morgon bli det utgång  vilket skall bli mycket trevligt
eftersom det var ett tag sedan vi var ute nu.. MEN, jag
måste egentligen till stan och handla en ny klänning
 men jag hinner inte det, och det känns inte alls så bra.
För i morgon skall jag städa, städa, hjälpa mamma med
maten, springa, sedan kommer släkten för att gratta pappa.

ÅH, det skall iaf bli bäst att träffa Em&Ni i morgon!




"Döm inte allt du ser, tro inte allt
du hör, och säg inte allt du vet."
/ Linda

Kommentarer
Postat av: M

HEJHEJ :)

2008-02-29 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0