fre13

Idag har jag, Lina och Victor varit och badat hos Louise i hennes pool. Det var sjukligt varmt och skönt i vattnet men vädret var inte särskillt roligt, men det var jätte mysigt med regn, åska och bad. Fika blev det också, jordgubbar, glass, melon mm. Det har verkligen varit en kanon dag!
När klockan närmade sig 5 skulle jag köra Victor och Lina till bussen men den tabellen börjar gälla i morgon som först så jag fick helt enkelt köra in dem till stan. När jag kom hem igen väntades en urgod middag med färskpotatis, kött men quornfilé åt mig & Malion. Men direkt efter middagen åkte min kära syster & bror bort så nu är jag hemma med mam&pap men skall alldeles straxt gå och duscha och sedan åka in till stan.

/L


Kommentarer
Postat av: Madeleine

va mysigt de ser ut på bilden;)

2008-07-25 @ 20:58:40
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0