Fredag

Idag har det varit jobb, tyvärr alldeles för tidigt för min del med tanke på att jag är så trött sen Gutes invigning. Efter jobbet var jag på stan en stund och hittade två underbara skor som är på min topp 5 lista nu, älskaälska. När jag skulle bege mig hemåt åkte jag införbi underbara Nina & Emelie för att umgås med dem lite och prata om hur vi skulle göra ikväll. För nu är det långledigt för min del! Äntligen 2 dagars ledigt!! Nu är jag hemma och skall gå och sova så att jag orkar gå med mina underbara tjejer ut ikväll, det skall bli helt galet skoj!

Säg vad ni vill och skriv vad du vill i din blogg för jag bryr mig inte om rykten, jag bryr mig faktist inte alls.
& jag är inte ett dugg rädd om vad folk skall tro eller säga, peace!


Kommentarer
Postat av: Nea

hej gumman min!

hur mår du? hade du kul ute igår?

hoppas de! ville mest bara att du

ska veta att jag tänker på dig,

och att ajg finns här, i ALLA lägen!

(saknar dig <3)

2008-06-28 @ 14:10:16
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

linda är bäst och alla älskar henne!

2008-06-28 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0