Onsdag-torsdag

Igår efter jobbet blev det shopping för min del, det blev två nya klänningar, ett par skor, underkläder, smink, bikini. Efter att jag varit på stan åkte jag hem och hämta malin för vi hade träning på tofta igår. Efter träningen körde jag hem malin, tog en dusch och åkte sedan in till Emelie&nina för att förfetsa lite och det är alltid lika härligt, mysigt, roligt! När klockan närmade sig halv 12 (?) fick vi skjuts ner till gute av Ninas bror snällt nog. & på gute var det drag men för min del, lite för mycket folk. Men roligt hade vi iaf! Idag var jag på stan och åt lunch med Malin & Annie sedan begav jag mig till jobbet.

godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0