Sssssommar


Idag har det varit en otrolig jobbig dag, (klag-linda i know men det måste man göra ibland). För det första gick jag upp halv 6 för att jobba sedan gick jag in och sov i några timmar innan jag vaknade av min enormt jobbiga väckarklocka klockan halv 1 typ, då ringde samordnarna på jobbet och kom med den otroligt tråkiga nyheten att jag INTE får ledigt på midsommardagen så hej ljuva glada midsommar försvann snabbt för mig. Så jag deppa ner mig lite, men min kära mor fick mig på lite andra tankar när vi började prata om pengarna jag tjänar ist. & vem vill vara på fårö på midsommar dagen och (kanske) må dåligt och inte veta hur man kommer hem och när man köra bil? Efter samtalet så tog jag en dusch innan jag och Malion begav oss till stan. Väl inne i stan var det katastrof mycket trafik och jag AVSKYR när allt tar tid, så jag har inte haft några som helst muntra ord till alla (idiot) bilister det finns. Aja när vi väl fick en parkering som vi fick leta länge efter så gick vi i lite affärer innan vi gick till ringduvan för att äta lite brunch innan vi begav oss till vårt älskade björkhaga, för att träffa våra älskade släktingar, framförallt LINNEA!
Vi spela fotboll, skratta, fnittra, gick på stranden, gick i vattnet och tog en masa kort. Tyvärr var vi tvungna att åka därifrån efter någon timme för att Malion skall jobba tidigt i morgonbitti och jag börjar vid 13.00-20.00 på midsommarafton liksom! Nu skall jag inte klaga mer för jag har haft en underbar kväll i vårt älskade björkhaga! All kärlek till Linnea.



/Linda

Kommentarer
Postat av: Nea

naaaw, sötnos sötnos sötnos!

du är underbar! tack tack tack för igår <3

lycka till på jobbet idag! kommer tänka på dig!

2008-06-20 @ 10:49:49
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Bella

Så härligt det ser ut! :)

2008-06-20 @ 13:01:08
URL: http://belloh.blogg.se/
Postat av: L

Det var det också :)

2008-06-21 @ 22:00:38
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0