Fredag-Lördag

Igår hade jag bara en lektion så den började kvart över 12. Jag åkte dock in tidigare för att handla en klänning till kvällen och en ny vårjacka =)
Jag skulle också hämta biljetter till IBK-festen till mig och Nina, (som är ikväll) så jag lyckades komma för sent till lektionen även fast jag var inne i stan hur tidigt som helst, hur lyckas jag varje gång?
Senare skulle jag träna men vi var för några så den blev inställd men då gick jag Kia och Ida på stan, och det var mycket trevligt. men jag måste egentligen röra på mig idag, men jag är helt slut i kroppen så det går inte..

Därefter åkte jag hem till Nina och Emelie, sedan gjorde vi jäätte god vegetarisk mat till oss, och sen kom Ella och då började vi fixa i ordning oss lite smått. Vid halv elva kom Niklas för att köra ner oss till hp5, det blev en mycket trevlig kväll, men kanske lite för mkt dricka för alla. Fast även om det blev det så hade vi i alla fall hur kul som helst!

Men det var ett X antal tjejer som trampa mig på fötterna med sina klackar så jag var alldeles blå i morse när jag vaknade, och inte nog med det hade jag ett jätte stort blåmärke på låret och magen för det blev slagsmål mellan ett par killar på kvällen och då var jag ju självklart ivägen och fick mig en ordentlig smäll(ar). aj..

Idag är det underbart väder, men jag mår inge vidare så jag skall gå och sova bort min dag, för att orka med ikväll och jobbet i morgon. så nu hoppas vi att jag mår hur bra som helst om en timme. God natt eller vad man skall säga..


Tack tjejer för en helroligkväll!


/ Linda

Kommentarer
Postat av: nea

hur kan man vara så vacker som du är linda!!! totalt jävla vacker! kom ihåg de! (glad att du hitta en klänning iaf ^^, önskar dock att jag hade kunnat va me och letat med dig!

2008-03-08 @ 13:39:53
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Emloo

ah tack själv sötnos! vi har då alltid så kul tillsammans vi :)

2008-03-08 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0