Fredag

Äntligen blev det fredag! Jag har längtat så sjukt mycket efter helg och sovmorgon. Men veckan på praktiken har varit så himla rolig så det har ju gått jätte fort! Idag blev det praktik 8-15 sedan gick jag till skolan för att träffa Malion, för vi skulle gå och handla mat på pastavagnen. Men jag har noll koll på hur lång tid vissa saker kan ta, så Malin fick stå ute och vänta jätte länge på mig och det var inte särskillt uppskattat från hennes sida tyvärr.
Sedan tränade vi och efter det åkte vi hem och fick något kött och pommes med bearnaisesås vilket var gott (förutom köttet eftersom jag inte äter eller gillar det). Så ikväll blir det nog inte så mycket annat än att se lite på tv och bara ta det allmänt lugnt, men det skall bli skönt.

I morgon skall jag städa rummet, sen åker mamma och pappa med flyget till bromma, så då MÅSTE tydligen jag och malin vara hemma med Andreas, men vi skall göra kykling med jordnötssås och ngt gott till men vad? Mam och pap åker till sthlm pga att det är mammas födelsedags present till pappa, så de skall på wallmans salonger eller ngt sånt och gå och shoppa och bo fint, och det vill jag med!!


Inatt kommer Markus hem =)
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0