Lördag

Igår var det jätte mysigt på påskmiddagen vid Markus!
Senare på kvällen åkte jag in till stan för att träffa tjejerna och därefter utgång. När jag kom in till Em&Ni hade jag inte bytt om än så jag fick göra det lite "snabbt" där.
När vi sedan var färdiga körde jag (för jag skulle inte dricka) och väl på hp5 var det helt okej med folk, och det var öppet uppe! Tro det eller ej så dansade jag nykter, jag som aldrig brukar ha lust att vilja gå ut när alla andra druckit. Men jag hade faktist hur kul som helst!
På natten körde jag hem Olivia och sedan körde jag hem till roma där en sovande Markus väntade.
Idag blev jag väckt av Markus när han skulle åka till jobbet men då fick jag också gå upp eftersom jag med skulle jobba. USCH vad jobbigt det var att gå upp, jag var huur trött som helst verkligen. På jobbet gick det helt okej, det var bara lite mycket att göra eftersom inget var förberett. och sen kom Markus mamma, pappa och syster in för hans syster skulle åka hem till fastlandet igen.
När jag väl slutat åkte jag och hämta Markus på hans jobb sedan åkte vi hem tlll honom en stund innan jag körde hem för att köra Malin till en fest. O nu sitter jag hemma och är jäääätte trött..
Ikväll skulle jag egentligen träffa Nea och Tampe men det blev inget för jag är helt sjukt trött och skall straxt gå isäng =( Och i morgon åker de hem till Uppsala igen.. =C

Såhär såg det ut igår =P




/Linda

Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: kul att höra! :) man blir ju finare när man ler:) hoppas du haft en bra dag!

2008-03-24 @ 00:11:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Beccca

hih vad glad jag blir :) tack så micket! najs pictures ;D

2008-03-24 @ 01:33:07
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Olivia

Tack! Du var så snäll som skjutsade mig,hade aldrig tagit mig hem annars, pga halkan alltså:)
puss!

2008-03-24 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0