Måndag-

image83Jag älskar sovmorgon! Det är bland det bästa som finns!  Men ändå så vaknade jag  av min mycket "underbara" väckarklocka kvart i 12.  Men det var i och försi bra eftersom jag skulle vara i Dalhem 1 timme senare och träffa Ella & Louise och ha vårt projektarbete.  Dagen var hur bra som helst och projektarbetet gick mer än bra, och nästa gång är det absolut sista gången för då är det uppvisning som gäller, sen skall vi bara redigera filmen och sedan är vi färdiga!

Ikväll skulle jag egentligen på träning som jag skrev om tidigare, MEN nu skall ju Visby ladies ha match! Det hade jag totalt glömt bort, tur att jag ringde och kollade med tränaren så att jag inte kom dit och hela hallen var full av folk. Så nu blir det ingen träning, jag som var sugen på att åka..
Jag tänkte då att Markus kunde komma hit men han är sjuk =(
Så jag får umgås lite med Malion ikväll istället.

I morgon skall jag tillbaka till praktiken och det skall faktist bli skoj, jag trivs jätte bra! Den här veckan är jag ju ledig på fredag eftersom det är långfredag, så det är bara tre dagar på praktiken innan det blir påsklov! WIIE!
Mitt lov kommer att bli hur bra som helst! För på torsdag kommer Linnea, och på fredags blir det utgång, och på lördag förmoligen med alla tjejerna =D Men på dagen på lördagen skall jag kanske på påskmiddag i roma, och se på Markus brors barn, har inte sett den lilla än, så det skall bli roligt!
På söndag och måndag blir det jobb, sedan resten av veckan blir det träningar, och sen skall jag umgås med tjejerna!  Det skall bli mycket skönt med lov!

Nu skall jag gå och prata lite med Malin. Jag skriver lite senare!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Becca

mm síkken tur :)

jaha okej, roligt då :) kul att du gillar den, brukar du läsa den ofta? Kommentera gärna när du är inne om du har lust för det :) jag skulle vilja komma lite längre med bloggen, men verkar som jag inte kommer nån vart. Kommentaerna spelar ju ganska stor roll med.

2008-03-17 @ 17:28:34
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: ISABEL

Fin bild :)
*
*
/(http://metrobloggen.se/isabel)

2008-03-17 @ 18:41:00
URL: http://metrobloggen.se/isabel
Postat av: emelie

aa på lördag ska vi ut lindis, då är det paaaaarty !! :D

2008-03-18 @ 11:40:56
Postat av: Jennifer

jättesöt bild :)

2008-03-19 @ 16:12:00
URL: http://iennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0