Neopeo

Igår när vi äntligen kom ut till stugan i björkhaga fick jag träffa min Nea ! det var hur kul som helst, jag har saknat henne så mycket.. <3
Linneas syster Sia fick barn i maj förra året och hon har blivit jätte stor, så det var jätte skoj att träffa henne!
När vi kom till björkhaga gick jag inprincip direkt till deras stuga och var med dem innan jag skulle köra mamma och pappa på fest och mig och Andy till morfar och äta lite mat.
När jag kom tillbaka till björkhaga efter middagen lämnade jag Andy vid morfar för han skulle sova där men då ringer han och säger att han glömmt kudden i stugan så det var barta för mig att åka tillbaka med den till Kintehamn..

När jag kom till björkhaga igen så åt familjen Klintsten men efter det började vi fixa iordning oss, och dricka lite..
halv 11 åkte vi ungefär in till stan och hem till Em och Nina, där var det redan en massa folk =)
Sedan fick vi skjuts ner till HP5, och där var det helt lagom med folk. Vi hade mega skoj! Men det känns lite tråkigt att de inte är på ön så ofta eller vi hos dem.. =C

Kvällen var hur bra som helst och här är lite bilder från igår, en del är lite suddiga men så är det..



Och här är en bild dagen efter.
idag alltså, som Min lillebror
Andreas tog i bilen påväg hem igen.
Såhär blir det dagen efter! Trötttt...

/Linda

Kommentarer
Postat av: emlan

föstår att det var jättekul eftersom du inte träffat dom på ett tag :) o ikväll ska vi ha massa skoj igen vännen, hihi!

2008-03-22 @ 17:03:10
Postat av: nea

YEEEAAAHH BABYY! vi hade så jävla kul! ^^
tack, tack, tack, tack!! du är helt
jävla underbar! saknat dig så och fy fan
va kul man har med dig!

hatar oxå alla dessa mil mellan oss!

2008-03-22 @ 17:18:09
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0