Noel

Igår var min farbror här och min lilla kusin Noel, och egentligen skulle hans bror Malvin med ölja med men han hade 40 graders feber så han var hemma hos hans farmor och farfar.
Jag  som så gärna ville träffa honom också...
Aja, jag satt med Noel hur länge som helst, och även fast han bara är 2 månader gammal så log han redan. Alltså det måste vara ett av de finaste leenden som finns, man kan ju inte bli annat än glad när man ser honom le=)
O efter ett tag somnade han i min famn, och även fast han är så liten blir man helt sjukt trött i armen.
ojoj hur skall jag kunna bli mamma i framtiden om jag inte ens orkade 40 min med en 2 månaders bebis på armen? Det får bli mitt problem om ett x antal år.
Här är det nårga bilder på sötaste Noel.



Kommentarer
Postat av: nea

åh, samma lika overall som Thean hade för några månader sedan :D så himla fin ^^

2008-03-26 @ 23:19:40
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Isabelle

Åhh vilken liten söting :)
Äsch, du hinner träna armarna innan du skaffar barn så det är nog ingen fara ;P

2008-03-27 @ 21:55:09
URL: http://isabelle89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0