Söndag

Idag har jag världens ångest, på grund av:

1. Det är söndag
2. Jag har inprincip handlar upp alla mina pengar på ooze och inträde i helgen.
3. Jag har tappat bort mitt bästa armband..
4. Nu blir det inge skola på sjukt länge pga prakitik, JAG VILL INTE.
5. Jag har lyckats gjort bort mig. ( som vanligt (?) )

Igår var det iaf trevligt, aight? :P
På borgen bjöd de på buffe vilket var gott men jag var mycket trött sedan kvällen innan och hade inte så jätte stor aptit. Vi var där fram till ca 12, men sen följde vi med Emelie.J och hennes pojkvän hem till honom, och dit kom även alla andra ibk-are. Men efter ett tag gick vi in hos Peter ist.
Det blev även något sent, cykla hem vid lite över 3 och skulle jobba idag. Men konstigt nog vaknade jag vid 9 i morse och var huuur pigg som helst, vädret var dock inte på topp. Eftersom jag inte kunde köra bil cyklade jag till båten (medvind och nedförsback hela vägen) men på vägen hem var det motvind och alla backar så jag var helt död när jag kom hem till Emelie och Nina. Men det var bra att jag fick lite kondition iaf.

På jobbet är radion på för fullt och
nu får de ju börja spela alla schlager låter
så det är det enda som finns i mitt huvud nu..

Det bästa är att jag köper ny mobil i morgon! äntligen =)
men jag skall inte ha 3 abonnemanget, så lugn alla comviq kompisar.

Nu skall jag plugga till mitt prov som är i morgon :S

Vi hade skoj igår =)



/ Linda


Kommentarer
Postat av: M to the A to the R to the K to the U to the S

schnygging!

2008-03-09 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0