Torsdag

Ibland skulle jag verkligen bara vilja sova bort en hel dag, jag förstår inte hur jag kan vara så trött jämt.
Jag menar igår sov jag ju hela dagen OCH gick isäng i tid, men ändå när jag vaknade i morse var jag alldeles för trött för att orka gå upp så jag stängde som vanligt av den där väckarklockan.. Så det blev stress som vanligt..

När jag och Malin skulle gå till bussen idag (fick inte lov att ha bil pga att mamma jobbade dygn och pappa skulle ha den andra) så var det ju snöslask överallt! Då kom det en bil som var snäll och körde ut i god tid och saktade ner för att inte skvätta ner mig men när den körde förbi Malin fick den möte så då svängde den in och skvätte ner hela Malin! Oj vad arg hon var då.. I alla fall så kom vi till busshållplatsen och stod och väntade på bussen, men när den första körde förbi så fick den såklart möte och skvätte ner mig Malin och våra grannar KUL. Vi hade paraply men vad hjälpte det? Vi såg seriöst ut som snögubbar, och var dyngsura. Kul början av dagen, verkligen.
På bussen hade varken jag eller Malin headset så vi försökte roa oss på annats sätt (sova). Det gick inge vidare eftersom vi frös så mkt.
Vi kom även som vanligt sent till skolan pga bussen.
Sen idag har jag mest slappat, MEN gjort färdigt min historiainlämning och skickat in CV-uppgiften. Mycket skönt att ha det gjort iaf, nu är det inget mer skolarbete på flera veckor inprincip förutom kallköksprovet på måndag..
För nu går vi ut på APU, och jag tycker det är lite sorligt eftersom när vi kmr tillbaka är det 1 månad kvar i skolan.. Alltså en månad närmare panik.

Nej nu skall jag inte fundera på det.
God natt!


/Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg :)

2008-03-07 @ 21:31:37
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0