Nova

Här på bilden var det hennes 1 årsdag. Sen fyllde hon 2 och nu den 19 juni fyller hon 3.
När vi sov hos henne, Lilly, Anna, och Macke i fredags så väckte hon mig genom att krypa under täcken i ge mig ett överflöd av kramar och pussar. Det finns verkligen inget mysigare.
Hon är underbar!

image320

Kom till mig när du är ledsen,

och jag ska trösta dig.

Kom till mig när du är ensam,

och jag ska hålla dig sällskap.

Kom till mig när du behöver prata,

och jag skall lyssna.

Kom till mig när du är rädd,

och jag ska hålla om dig.

När du än behöver mig,

ställer jag upp för dig.

Vad det än gäller,

när det än är,

finns jag här för dig.


Kommentarer
Postat av: nea

va mysigt ^^

2008-05-20 @ 20:14:12
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0