sunny day

Fyfasen vilket underbrat väder det har varit de här dagarna! O idag är det helt galet varmt ju, heelt jädra underbart.
aja till gårdagen..

Igår så var det skola men etfer det gick jag på stan en sväng med Linda innan jag skulle träffa Frida och Nina vid glassmagasinet. Och väl på glassmagasinet vräkte jag i mig en halv bananbåt för det var typ huuur mycket grädde som helst så man blev äckligt mätt.
Jag och Nina skulle på aerobic vid 19.00 men just när vi kom fram sätter de upp en skylt "Tyvärr är denna kurs full idag" rakt framför näsorna på oss! Kul..
Aja iaf så bestämmde vi oss för att gå ut och gå en sväng ist och sen köpte vi lite god vegmat på coop innan vi begav oss hem till henne och laga till det. efter det åkte jag hem till familyn igen.

Idag har det varit en sjukt skön dag både i skolan och ute. För i skolan på eftermiddagen har alla åkt till hejnum och glassat lite, sen fikade vi och så.  Efter det gick jag och Lina på stan och då blev det 2 nya linnen.
Nu är jag hemma men vi hålle på ich grillar och jag och Malion har köpt hem halioumi (eller hur det nu än stavas) som vi har grillat och sen köpte vi hem en ny variant av qournbiffar som skall bli jätte gott.
sen måste jag packa innan jag beger mig in till stan! För ikväll är det utgång på hp5 som gäller!



/LLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0