Bloggbegäret tog över.



Hm, slutskrivet i bloggen var det ja Linda?

En enda människa ska inte göra så att jag slutar med något som jag gillar.
Efter massvis av förfrågningar "varför slöt du?" och kommentarer som "du kan inte sluta skriva fattar du väl?!" så insåg jag själv hur dumt det lät att sluta pga en liten skitsak, eller nej skitsak var det verkligen inte men ändå, ni fattar.

Igår var det jobb som vanligt men egentligen skulle jag vara ledig men de frågade om jag inte kunde börja 7.00-15.00 självklart sa jag som vill jobba så mycket som möjligt, men ingen sa något om övertid, men hey det gillar vi det också!
Dagen rullade på och när jag väl slöt kände min kropp hur slut jag var. Så hem duscha, äta med mina tjejer och därefter ta bussen till .... för att se film. Men så blev det inte, jag kom dit, somnade efter en kvart och blev väckt  id 4 i morse för att jag somnat med alla kläder på mig. Det var varmt. Två timmar senare var det dags att bli väckt igen för att gå till t-banan och åka hem för att sova vidare i min säng.
Det var så himla skönt så jag tog en enorm sovmorgon fram till ett, såg gossip. Insåg att klockan var för mycket för att ha tid att se på det men kunde inte slita mig. Efter gossip sprang jag in i duschen och lika fort ut igen för att göra en snabb sminkning, snabb frukost och snabb föning för att sedan springa till jobbet (IGEN).

Nu när jag kom hem är jag ensam för emelie och nina åkte till ninas syster när de slöt jobbet. Så jag har jag ätit minmajs och mandariner som jag köpte med mig hem från jobbet och det fick bli min "lyckade middag".

PS. Jag och Em har fått våra norska personnummer nu
så nu är vi norska medborgare!
Låter lite underligt i mina öron kan jag lova. DS

Kommentarer
Postat av: neooo

yyeeeyyy! ^^

2008-11-06 @ 21:02:02
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0