ICA

Haha, det finns så mycket sköna mäniskor i världen. Folk som letar efter saker som är precis framför ögonen på dom, och efter saker som jag inte förstår namnet på typ som idag när en kille kom fram och frågade,

-Vart är barbaren?
Jag - Barb...?
-Barbaren?
jag- Barbaren?
- Ja, jag trenger barbaren
jag- jag är urkass på norska kan du förklara vad det är för något?
- Hm?
Jag- jag förstår inte vad barbaren är, kan du förklara det?
- Barbaren!
jag- .................
-Mousse?
jag - Hårmousse?
- Nai
Kunden visar med hjälp av tecken att det är raklödder. nej vi har det inte lätt på ICA! O in te norrmännen med oss svenskar heller för den delen..


Som en skrev på "du jobbar på ica va?"
"Är det inte riktigt irriterande när kunder kommer fram och frågar "jobbar du här?"
- Nej, jag har en tröja som det står ICA stort på ryggen på och plockar upp fläskfilé för att jag tycker det är kul. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0