Onsdag

Inatt vid ca halv två när jag och Nina skulle gå i säng så tittade vi ut genom fönstret, och ÄNTLIGEN snöade det här i Oslo också! Så vi blev mycket glada och hoppades på att vakna upp i en vit storstad.
När jag vaknade i "morse" (halv ett) så var det då ingen snö utanför, vilken besvikelse.. Sen så var det fruktansvärt kallt i vårt rum så jag ville verkligen inte gå upp, men jag lyckades iaf och sprang då in till badrumet och tog en varm dusch.

Jag är galet trött även fast jag sovit i ca elva timmar och tagit en dusch, jag måste ändrå mina sovvanor det här går bara inte. Så nu ska jag sova vid senast 23.30 helst 22-23.00 och inte senare och på morgonen ska jag senast gå upp 11.00.

Hm, fast ikväll skulle i ju träffas alla tjejer för att ha en mys (kanske fest) kväll för att Emelie Tenho åker i morgon, så det där med att ändra sovvanor får bli en annan gång. Nu väntas en mycket sen frukost med Nina, sen ska vi iväg till jobbet.

Om 24 dagar åker vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0