Ny vecka


Jag har börjat prata i sömnen när jag sover, det är inte okej. I lördags efter vår utgång och jag hade däckat av utmattning hade jag tydligen haft en konversation med mig själv (?). Detta är helt klart oklart men kan bero på att jag sover sjukt oroligt på nätterna nu för tiden, vet inte riktigt vad det är men det känns inte bra.  Drömmer massa mardrömmar, vaknar att antal gånger varje natt och ibland vaknar jag dessutom alldeles kallsvettig. Det kan bero på att min sjukhet är påväg tillbaka eller är jag bara orolig för något, det kan man ju fråga sig..
Men jag får nog erkänna att jag har börjat längta hem nu, lite då och då. Saknaden efter min familj är så oerhört stark så när jag gick och la mig igårkväll försökte jag låtsas att jag låg hemma i mitt lila rum i källunge och att jag hörde mina föräldrar ha teven på i våningen under. Igår var det en sådan där självklar "längta-hem-kväll".
Det känns konstigt att det är 6 veckor (6 VECKOR?) kvar tills jag får träffa dom igen.. Men som sagt går tiden här sjukt fort och jag har så jäkla kul rent ut sagt och jag har aldrig varit mer nöjd över vad jag gjort i mitt liv, att flytta från mitt hem, flytta från Gotland, flytta från Sverige. Det känns som om jag mognat enormt på dessa på veckor. Så vem vet, när jag kommer hem är jag kanske en helt ny Linda.
Men det hade känts bättre om jag kunde åka hem lite då och då för att umgås med min familj.

Ikväll blev det i alla fall tacos med mina tjejer, och nu tänkte jag snart sova. Men om jag känner mig själv rätt  så kommer det dröja ett antal timmar till innan jag bestämmer mig för att släcka ner och lägga mig i sängen.

Ikväll har vi en mysig hemmakväll jag och mina tjejer. Dom är BÄST!

Kommentarer
Postat av: emelie

yeah, vi är de bästaaaa :D

2008-11-10 @ 23:45:01
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh jösses vilken mysig egenhemmakväll vi hade :) fasiken vad jag tycker om er!!

2008-11-11 @ 19:10:08
Postat av: Anonym

Nej ! Du får inte ha ändras när du kommer till gotland, Du är perfekt!

2008-11-15 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0