1 okt

Mitt liv handlar nu om städa, damma, putsa rutor och baka eftersom jag inte jobbar något, Men jag ska inte klaga för mina dagarna går fort iaf. Igår blev det chokladmuffins till mig och Malin och så storstäda jag och putsa rutorna för morfar var och satt upp en ny persienn, vilket behövdes. 
Idag vaknade jag vid kvart i 7, kvart i 7 liksom?? Vilken normal människa vaknar så tidigt när man är ledig? vad som hänt har jag ingen aning om. Men iaf så gick jag upp och dammsög  i morse sen bakade jag scones till mig som frukost och efter det påbörjade jag citronpajen som jag ska bjuda på ikväll till tjejerna.
När jag duschat och gjort mig klar kom min mor in med en påse med mat, för det behövdes mer än väl för vårt kylskåp var halvtomt. Därefter begav jag och Mamma oss ut mot landet där lämnade hon mig hos Emelie så idag har det varit en mysdag med Emelie & Nina.

På söndag går resan till Oslo, först båten tidigt på morgonen och därefter beger vi oss till Oslo klockan 13.00.
Tack o lov är det bara 4 dagar kvar.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0