7

Om sju veckor och fem dagar är jag hemma.
Det är så mycket som inte kommer vara som förr, så många som ändrat attityd,
människor som tänkt om. Framför allt jag kommer vara annorlunda.
Folk som tror eller trodde de känner/kände mig kanske har fel.
Eller så är det jag som bara tror att jag förändrats.

Det är så många jag vill träffa, dom i min familj och de som varit mig
närmast de senaste åren känner jag ett starkt begär att träffa.
Sen finns det dom jag absolut inte vill träffa som kommit in i mitt liv på slutet,
men det bryr jag mig inte om att skriva om nu. Egentligen finns det inget mer att säga om det.

Jag är så lycklig för alla mina vänner, min familj, släkt, och ännu kärare vänner som
finns på ön och väntar på mig, längtar efter mig och saknar mig.
Jag ser fram emot att komma hem under jul-jan.
Jag uppskattar verkligen alla, alla alla alla. Jag ska slut ta folk för givet,
för tänk om de skulle vara borta när jag kom hem?
Försvinn inte ur mitt liv.

Du vet att du är speciell för mig, det kommer du alltid vara.
Du kommer alltid vara mitt och min M.


http://www.youtube.com/watch?v=TC49Fd-a7D8&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0