Ångest

Jag har sett fram emot att flytta så mycket! Men ibland känner jag bara att jag inte vill.. Jag vill vara här på Gotland, fina underbara Gotland, trots alla rykten, en del elakt folk med mera.
Men egentligen, finns inte det överallt?
Jag har nog aldrig uppskattat Gotland så som jag gjort i sommar. & Nu har jag nog ångest, jag är nog lite orolig att allt inte kommer ordna sig, att vi inte kommer lyckas med det vi vill.

Men huvudsaken är väl att vi tror på oss själva och det ska jag banne mig börja göra nu..


Kommentarer
Postat av: Neo

ni kommer ha så fruktansvärt kul där borta

vännen! och jag VET att du kommer att klara

de här! du vet ju att du rockar!!!! saknar

dig och finns alltid här för dig /N

2008-10-05 @ 23:34:11
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0