God kveld

Har precis ätit en god middag tillsammans med mitt fina sällskap Nina & Em, man blir så glad av dom.
De var duktiga och diskade allting efter maten medans jag dammsög lägenheten.

Pratade med mormor förut, hon har varit så orolig för mig, men som vi alla vet mår jag PRIMA!
Prata även med mamma och berätta den glada överasskningen om att jag fått jobb.

Jag ångrar så fruktansvärt att jag ringde till den där ***** nummerupplysningen förut, kul noll pengar på mobilen helt plöstligt. Jag är inte van vid kontantkort, senast jag hade det var när jag gick i 6:an, abbonnemang är grejen.
Nu ska jag testa att fylla på den där jädrans mobilen med pengar. Wish me good luck, norskan o jag funkar ju sådär, men bedre som sagt.

Jag saknar mamma & pappa lite ändå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0