God morgon världen



Jag sitter helt själv och äter en apelsin till frukost, jag vill inte vara själv! NIna sover och Em har redan gått till jobbet. Snart ska jag också traska iväg men jag fasar inför att chefen kommer förhöra mig på personalboken, då tänker jag låtsas att jag tappat talförmågan, just so you know.
Ja så idag ska jag jobba mellan 10.30-18.30 och jag tycker det både är lockande och skit tråkigt. Helst hade jag velat ligga kvar i sängen och drömma vidare om att jag var på ön och hade skoj där som aldrig förr. Men nej nu stressar klockan mig och jag ska ännu borsta tänderna, springa ner till Akerbrygge in på ica byta om och stämpla in.

Hööööörs!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0