Härliga Lördag

Det blev en snabbis på stan med emlan idag när vi var och hälsa på Nina. Emelie sa lite roliga grejer så som
-"Vi skulle ha haft var sin skate board" Eh jaha varför då? undra jag.
- "Ja då skulle vi kunna trixa med dem här nere" Men vi kan ju inte och jag kommer aldrig lära mig
-"Jo men vem vet vi kanske är hur grymma som helst och kan värsta trixen!" haha Emlan jag skulle inte tro det.


Därefter sa hon
-"ALLA HAR BARN! Gör de inget annat här i Oslo eller?" haha

 Därefter begav vi oss till slottet och till slottsparken för att sätta oss och äta vår picknick som vi hade med oss, det var megamysigt att sitta där när solen gick ner.



När vi skulle bege oss hemmåt skulle vi handla lite alkohol inför kvällen på personalfesten, men när vi kommer dit och börjar planera vad vi ska köpa står det en jävla lapp över alkoholen där det står att man bara får lov att köpa alkohol INNAN 18.00. Fan vad arga vi blev, för andra dagar får man lov att köpa det fram till 20.00. Vad har de för regler här??
Jaha så ja det blir väl nyktert ikväll antar jag. Kul, när vi hade planerat heelt annorlunda.


/L

Kommentarer
Postat av: emelie

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys <3

2008-10-11 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0