I do

Idag har det varit en Bakisdag med stort B. Oh herre vad alkoholen kan göra med en, det är galet. & jag döör på alla bilder som togs igår, vissa av dom ska aldrig någonsin visas för omvärlden. Nej usch för mig.
Ikväll har vi varit och handlat lite söndagsgott på 7 eleven sen har Emelie suttit och pluggat på alla böcker som chefen skulle förhöra oss på i morgon, jag däremot har läst lite, men fatta en hel bok på norska vem tröttnar inte då liksom? "All personalhandel skal foregå i spisepausen eller utenom arbeidstid men i butikken åpningstid. Varene skal merkes tydlig med navn......" Ja ni fattar, o jag som inte ens har tålamod att läsa igenom ett kontrakt på svenska. Nej usch för det här. Så vad gör jag? Ja jag har lyssnat på when a man loves a women heeeeela kvällen för den hade mammma & pappa på deras bröllop och då kände jag för att kika på bröllopsklänningar och fundera på hur min sak se ut och vad jag ska ha för bröllopstårta, men hey Linda! Det är mer än 10 år kvar innan jag ska gifta mig så ta det lugnt.  Men det är bra att börja i tid för det finns allt för många brudklänningar.

 

Nej nu måste vi nog sova för i morgon väntas en hel dag med jobb, det ser vi fram emot! Eller?

Natti på er.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0