I thought I knew you


VEM/VEMS

är i rummet med dig?

- Bara jag
fick du senast sms av?
- Markus
pratade du senast i telefon med?
- Malin
hus var du i senast?
- Räknas Ica?
önskar du var med dig nu?
- Familjen
är din favoritsläkting?
- Tycker om alla på ett eller annat sätt
i din skola går dig mest på nerverna?
- Går ej i skolan, och jobbet kan jag inte säga så mycket om än

VAR

går du i skolan?

- Gick på RIchard Steffen gymnasiet, jobbar nu i Oslo
är din mobiltelefon?
- Någonstans här i sängen
är din mamma?
- Jag tror hon jobbar natt, så med andra ord i Visby har för mig lillebror nämnde det.
sover du?
- Bredvid Oslo slott
handlar du mest?
- kiwi, och ica
fick du tag i tröjan du har på dig?
- har en stor sport t-shirt på mig från Storvreta som är min släkting Viktors tror jag.
åkte du senast bil?
- Oj det var ett tag sedan, men det måste ha varit när vi åkte til båten förra söndagen

VAD/VILKEN

åt du senast?

- middag, tacos
drack du senast?
- vatten
är det för färg på dina byxor?
- gråa mjukis byxor
är den närmaste saken som är blå?
- Ninas kudde
saknar du mest med skolan?
- Vännerna som man inte umgås så mycket med längre
har du på fötterna?
- strumpor
är din favoritfärg?
- lila, men nu är det höst så orange är fint
film du såg senast?
- What happen in las vegas
hör du just nu?
- The voice

HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng?

- Ja
hånglat i skogen?

- haha barndomsminnen, men hångel, nej.
tyckt att din kusin är het?
- Nja, de är under 3 allihopa, men söta.
kört över hastighetsgränsen?
- Köra lagligt görs allt för sällan
målat om ditt rum?
-  nej tapetserat om
bott i ett rosa rum?
- nja, det var mest vitt, men lite rosa
dansat framför en spegel?
- många ggr
stulit pengar från en kompis?
- Nej
hoppat in i en bil med folk du just träffat?
- Ja
varit i slagsmål?
- Ja
smugit ur ditt hus?
- isf när jag var liten och ville rymma för jag inte fick som jag ville
haft känslor för någon som inte känt detsamma?
- Självklart, "Det man vill ha mest förlorar man"
hånglat med en främling?
- Nej
älskar eller saknar någon nu?
- JAA! Jag saknar Gotland och alla där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0