Tänk att det redan är ett år sedan


Idag fick jag ett samtal från Gotland, det var en välbekant röst. Rolf Herman Whalgren ringde och frågade hur det var med mig, och hur allt var här. Efter en del prat så frågade han om inte jag skulle komma till Gotland över helgen-måndagen för jag skall nämligen vara med i juryn till lucia uttagningen på Gotland.
Han berättde också att skivan vi spelade in förra året ska han ge till de blivande 7 för att de skall veta hur det ska låta typ, haha.
Men eftersom jag jobbar söndag denna helg och mån-lör nästa vecka blir det ingen Gotlandsvistelse för mig tråkigt nog, för jag ville verkligen vara med i juryn. Rolf sa då att jag kunde vara med nästa år istället och det ser vi fram emot!

Ja så med andra ord kommer jag inte hem något till öjen innan jag flyttar hem igen. Jag hade egentligen tänkt komma hem någon gång i november men det tillåter inte mitt arbetsschema och mina helgplaner.

Nej diska, duscha, springa till jobbet nu va.

/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0