Lördag

Det blev inte mycket tilll sömn i natt inte, hade så skadat ont i halsen och kunde inte svälja. Så i morse började jag gråta för att jag vakren kunde äta frukost, dricka eller svälja. Usch vad hemskt det var!!
Förstår ni då hur mycket jag  i n t e ville gå till jobbet? Nej det var faktist synd om mig då, men på jobbet blev det värre, satt och fick feber mitt i alltihopa och bestämmde mig då för att söka upp en doktor ikväll.
Under dagens lopp körde jag gärnet på jobbet och tänkte på alllt som inte hade med sjukdomar att göra så nu känner jag mig betydligt mycket bättre även om det fortfarande gör ont att svälja.

Har handlat lite dricka till ikväll, men om jag ska vara ärlig tror jag inte att det är en sån stor idé för mig att dricka med tanke på i det tilllståndet jag och halsen är.

Jag har en liten dum ovana att gå och sjunga för mig själv, för jag tror att ingen hör, men i själva verket så hör alla. Det är de mest stördaste låtar jag kan sjunga på, som tex sailermoon (stavning?), super mario, och massa andra konstigheter. Jullåtar har blivit en av de sånger som sjungs mest kan jag säga.
ja det var ju intressant, eller..

Har pratat med mam o pap idag o de har satt in pengar på min konto, wiiiie + att det är löning :)

/L

Kommentarer
Postat av: Nea

"sen liten tjej med jätte långa flätor, sådär en fjorton år och rätt söt!!" (sjunger) hahah ^^ tittade du också på de :D



http://se.youtube.com/watch?v=4jDb-7Zl9pI&feature=related

2008-10-25 @ 22:37:48
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0