måndag

Jag avskyr måndagar!
Imorse när jag vaknade vågade jag inte svälja och känna efter hur halsen mådde och tillsluit vågade jag mig på det och till min förvåning så var den betydligt mycket bättre. Det måste ha varit något starkt och bra dokton gav mig.
Har precis kommit hem från jobbet och har varit sjukt trött hela dagen, har jäspat ggr tusen typ.
Min chef har varit lite orlig för mig idag med tanke på att ajg är sjuk och frågat ett antal gånger om hur jag mår, och abslutat meningarna med "Du har bra arbetsmoral Linda!". Hm eller så gör jag enbart det här för pengarna.
 Har som vanligt bråttom här ifrån lägenheten! Ska vara härifrån om fem min och ska ännu duscha sminka mig, föna håret, och äta. Good luck säger jag, bussen lär jag också missa.

Jag är ledsen men jag lär bli sen.

Hör av mig någon gång under morgondagen när jag är hemkommen från jobb mm.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0