Mysfredag

Har haft en riktigt mysig kväll med mina tjejer. Linda kom också förbi, och till middag åt vi tacos och till efterrätt glass. Jösses vad denna middag var behövlig! Jag har verkligen inte haft något i min mage idag.

Nu finnns det inga fler gossipavsnitt att ladda ner för jag har sett alla och det suger, jag längtar som ett barn efter nästa avsnitt, ge mig! Det är otroligt vad beroende man kan bli av en serie.

Nu måste jag sova och vila min hals för i morgon börjar jag vid nio.

Vi ahde bestämmt oss för att det skulle bli en lugn helg men ikväll kom vi på att man ska ställa tilllbaka klockan en timme så då kanske krogen har öppet en timme xtra för när de egentligen ska stänga vid tre så är ju klockan bara två, så det är nog rätt värt att gå ut i morgon iaf. Men vi får se hur min hals och jag mår i morgon.

Nästa vecka jobbar jag alla dagar utom lördag, det kommer bli tufft om jag inte är frisk. Så nu håller vi tummarna för min hals, mitt huvud, och att hela min kropp att den orkar.

Jag ser fram emot söndag, en ritkig mysdag ska det bli, fika på stan och massa film. Det gillar vi!

Hm, vi som INTE skulle göra av med några pengar eller hur var det?

Thailand & massage hade man inte tackat nej tack till nu.

.


/L

Kommentarer
Postat av: Jooooel

tjaaa kom hem nu så vi kan ha jaccuzi kväll snart

puss ta hand om er

2008-10-25 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0