Pardey men ändå inte

Idag hade jag lunch samtidigt som Anita(25) och Martin(22), de är båda från Norge och jag hänger inte med alls när de pratar med varandra men när de pratar sakta och tydligt med mig förstår jag.
Då frågar Martin och Anita mig "vilken ålder är den äldsta jag skulle kunna ha sex med". HAHA, jag hade noll aning om vad jag skulle svara och därför fick de svara först.
Så gissa vad jag Emelie och Nina har haft för samtalsämne ikväll? Haha,

Vi var taggade för fest ikväll men det har dött ut kan jag säga er. Men en skön hemmkväll och sitta uppe hur länge vi vill utan att behöva tänka på att vi behöver sova till i morgon. Sweet,
Magen är full av glass nu, ska ta en dusch så jag blir lite piggare.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0