Sjukling

Som pappa säger - Är Linda Elva sjuk?
Ja det är jag helt klart.

Vaknade tidigt i morse av att halsen värkte, jag gick upp och försökte dricka vatten utan större framgång. Efter några timmar vaknade tjejerna också och då var de gulliga och gjorde frukost åt mig och till min förvåning fick jag i mig en del.
Nu ska jag klä på mig för att sedan åka till "legevakten" sjukhuset typ, jag hittar inte dit, jag vill att mamma och pappa ska ta mig dit och visa vart jag ska gå, berätrtta för doktorn hur det ligger till. Jag vill inte vara vuxen och göra sånt själv. Som tur är ska mina tjejer följa med mig. Dom är bäst i världen.
Jag har så ont så jag grät förut..

Usch för det här...

Kommentarer
Postat av: M

Stackars dig :(

2008-10-26 @ 15:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0