Tidig T-morgon

Jag är trött, för trött, men ändå glad. Kom hem för drygt en halvtimme sen med t-banan, och jag visste vart jag skulle gå av den här gången. Bra jobbar L!
Idag ska jag jobba mellan 8-16 och det låter ju sådär oemotståndligt lockande med tanke på att jag kunde ha vaknat och gått upp ur sängen nu. Men jag har sovit gott inatt, jag ska verkligen inte klaga och jag hade faktist inte bytt ut det mot en extra timmes sovmorgon.
Jag älskar att somna i någons famn, jag sover bättre då.
Så ikväll när jag sover hemma i lägenheten med mina tjejer ska jag övertala dom om att hålla om mig tills jag somnar, helst hela natten.
Om jag inte sover borta för i morgon har jag en skön sovmorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0