O

Hemkommen från jobbet. Ja jag vet att klockan är mycket men det var personalmöte som sagt, med vår norska chef.
På mötet var vi ca 45 st och chefen och hans kompanjoner tog upp alla grejer om snatteri, kassan, butiken, osvosvosv.  Den här månaden har han sparkat 4 st pga att de gett varnadra sk "kompispriser" i kassan, och någon snodde pengar ur kassan osv, skulle inte vilja sitta i ett rum med chefen + polisen då om jag var dom. Uuuusch. Ja sen tog de upp att alla varor som går sönder, är för gammalt, eller har ramlat på marken INTE får ätas eller tas av personalen, och att man inte får ta lösgodis och äta under dagen. En självklar grej för många (för alla trodde jag) men idag såg jag en äta av lösgodiset!!!!!!! + att Em berätta att de åt en muffins på deras avdelning. BigNO.
Aja efter möter kommer chefen fram och frågar mig, Em o Nina,
- Kentje ni va ja sa da? (stavning?)
Alla vi tre bara öööööhh?? Kul att vi inte ens när han frågade om vi förstod allt under mötet.  Men ja vi förstod mycket av mötet ändå om ni undrar.

Idag efter jobbet (slöt 21.00) gick jag och en annan tjej som heter Emelie och tog en cider nere vid hamnen, det var grymt mysigt, efter en stund kom även Sandra förbi därefter begav vi oss till mötet.

Nu sitter jag i lägenheten med mina tjejer och dricker en kopp the, en mysig kväll helt enkelt.
Men snart måste jag sova för det väntas jobb i morgon med.

Sleep tight



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0