I´m good,

Ikväll blir det en hemmakväll med tjejerna, det är mysigt. VI har precis ätit middag och sitter nu och ja, gör ingenting helt enkelt. Det är så skönt att inte ha några måsten, jag älskar det.
Hade jag sovit borta ikväll hade det betytt att jag skulle gå upp 05.40 typ eftersom vissa ska till jobbet då. Och med tanke på min sovmorgon i morgon så blir det en bortakväll i morgon efter jobbet istället. Det gillar vi.

Idag kan jag passa på att säga grattis till mig själv för idag är det min fjärde dag i utan mitt nikotinbegär. Detta började jag med i slutet av augusti/början av sep av någon dum anledning. Tycker det är skönt att jag äntligen tar tag i det, men jag har min halsfluss att tacka detta för, det fick mig att inse hur äckligt det är.
Men när det gått en vecka ska jag verkligen gratulera mig själv och när det gått en månad då ska det banne mig köpas presenter åt mig själv. Nej nu låter jag som en jätte beroende tjej, det var/är jag verkligen inte.
På fester okej, men det lär bli betydligt mycket mindre nu.
Good work L.

Desperate for changing, starving for truth
I'm closer to where I started while chasing after you



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0