L

Väcktes av att min far ringde och väckte mig klockan halv tolv och berättade att de redan var här i Oslo! Pappa som hade sagt att de skulle vara här halv tre idag.
Jag sprang in i duschen sen ner till Karl Johan och mötte upp min älskade och underbara familj! som jag saknat dem, det är otroligt.
De gick med mig hit till lägenhten och därefter gick vi till mitt jobb sen visade jag dem runt på akerbrygge och där tog vi en fika, efter fikat gick vi till Karl Johan och shoppade lite. Efter shopping gick vi till lägenheten igen sen gick vi vidare till deras hotell, där även jag ska sova inatt för jag tänkte äta frukost med dom i morgon bitti.

Nu har jag precis kommit hem efter en god middag med min familj, och vi ska kanske hem till Olle men vi är inte så jätte taggade för fest så vi får se.


Det svåraste jag har att säga är "jag älskar dig", men jag älskar min familj så himla mycket och det ska jag säga till dom innan de åker hem igen, även om de vet om det. Det ska jag.

Nu ska vi byta om!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0